tisdag, december 14, 2010

fyror


4 tv-program
På spåret, dokumentärfilm, Kobra, naturfilmer

4 saker jag gjort idag
Haft en virtuell katharsis genom att rensa facebookvänner, sagt ärligheter och varit utan pretentioner på jobbet, legat förkylningsdöende på sängen, längtat.

4 saker jag hatar
Jag hatar inte särskilt mycket, men blir arg och förbannad på orättvisor, oschyssthet, girighet och allmän ogenomtänkthet.

4 saker jag längtar efter
Få klappa katterna hemma till jul, bli kär, att min nya kofta ska bli färdigstickad, äventyr.

4 saker på önskelistan
Garn, muminböcker, retrotyger och en mysig jul med familjen.

4 saker jag pysslar med just nu
Grå stickad kofta, disktrasor i lin, världens mjukaste halsduk och en filt i mormorsrutor.

Tack för utmaningen och dina ord med nål och tråd
, jag läser alltid din blogg med glädje!

Inga kommentarer: