lördag, oktober 20, 2012

ännu en

Den tredje vågiga blir till en liten tröja.

16 kommentarer:

Det växer sa...

Åh så söt...

Ullis sa...

Oj, oj så fint! Och härliga höstfärger!
Ullis

Saras pyssel sa...

Den blir jättefin! Suverän färgkombination!

Jessica sa...

Åh så sanslöst fin! Den vill jag ha i vuxenversion!

Anonym sa...

så jättesöt
är så kär i mönstret
Christina

Fuglemamma sa...

Veldig veldig fint mønster, og vakker fargekombinasjon.

Helena sa...

Jättejättefin! (men det är ju allt du stickar! blir alltid så himla inspirerad

Dödergök sa...

Men å så mycket fint du hunnit med och så mycket klokt du skrivit medans jag varit inne i tristhets koma! Älskar älskar tröjan!
Kram!

ANNEPÅLANDET sa...

Veldig, veldig fin! Er det en oppskrift, eller strikker du uten? Denne kunne jeg gjerne tenke meg i voksenstørrelse også! (til meg selv :-)

Linda sa...

Otroligt fin!!!

Anonym sa...

For en fantastisk farge! Kan jeg spørre hvilket garn det er? Både grå og gullfargen.

Elin sa...

Snyggt! färgerna och mönstret är helt klockrena ihop. Du är så himla bra på att göra saker som är sådär enkel-snygga, med fina färger och mönster utan att det blir plottrigt.

Anna Martina sa...

Åh, så fin och fina färger! Vad är det för garn?

Ung Tant sa...

Nu blev jag jättesugen på att göra något liknande. Gillar verkligen mönstret och färgerna, det blir stilrent och gulligt utan att vara puttenuttigt.

MalinJohanna sa...

Precis som alla andra älskar jag dina vågmönstriga alster! Hoppas jag kommer ihåg idén när jag når bottnet på min enorma hög halvfärdigheter...

Anonym sa...

Det är så härligt med färg tillsammans med grått och de mjuka formerna gör mig så glad. Bravo!