fredag, april 12, 2013

logga!

Jag har blivit med text, logga och visitkort! Jag tycker att de är helt överdjuriskt snygga. De är gjorda av min fantastiskt duktiga designervän Emma Nordung. Hon tog lite former från min keramik, en stor del eget geni och bra skills och skapade det här. Visst är det grymt?

På visitkorten som är finurligt gjorda så att jag kan skriva ut dem själv hemma finns, förutom namn och logga, min mailadress, och så adressen till bloggen förstås. Jag skulle vilja ha dem överallt just nu! I sommar ska jag förhoppningsvis sälja keramik på ett café i hemtrakterna och då är det fint att ha lite visitkort att ställa fram och en schysst logga att peta in där det passar.
På bloggen ska den förstås också petas in -jag önskar att jag hade en liten virtuell keramikbutik som den kunde länka till! I framtiden hoppas jag kunna börja sälja keramik över nätet, kanske direkt från bloggen här, och jag ser fram emot att bygga upp något framöver, och att ha en logga jag verkligen gillar för det!

Vill du se mer av Emma? Klart du vill! Hon har designat för grön ungdom och flera andra bra. Här hittar du hennes portfolio, och här hittar du henne själv.

8 kommentarer:

Tyg och otyg sa...

Mycket snyggt! Gillar att stapeln ser lite sådär lagom obalanserad ut och liksom "yvig", fast ändå stram. Passar (det som jag uppfattar som) ditt formspråk, tycker jag!

Helena sa...

Jättefint! Mycket bra. Lycka till framöver.

Ulrika sa...

Jättefin! Vad kul!

PetraO sa...

Superfin logga! Och jag hoppas verkligen att jag kan köpa din keramik i framtiden!

med nål och tråd sa...

Snyggt!

Clara sa...

ojoj vilken skitsnygg logga! Jag ser verkligen fram emot att du utvecklar ditt företag, är så sugen på att köpa dina fina grejer!

Mikaela sa...

Du gör så tokigt fina koppar och kannor, synd att jag bor i Finland, annars hade jag omgående köpt utav dessa av dig!!

Anonym sa...

Snygg logga!! Hoppas du återkommer med vart detta café är beläget??? Är det, som jag tror, vid Höga kusten så ska jag göra vad jag kan för att ta mig dit!! Du gör så fina saker vad än du tar dig för!!!

Iréne i Östersund