lördag, augusti 17, 2013

innanför skinnet

Jag packar väskan för resan hem till Uppsala.
Innanför skinnet sparar jag berg, skogar och stora vatten.


Bilderna kommer från årets vandring till Slåttdalsskrevan, en av de mest magiska platser jag känner till. Denna gång gjordes vandringen med en vän söderifrån (kan du se henne mellan bergväggarna?) och allt fick ännu mer skärpa och skönhet när jag fick se mitt älskade Höga kusten också genom någon annans ögon.

Jag känner mig välsignad, tänk att jag får kalla den här platsen för hem.

4 kommentarer:

Unknown sa...

Åh hvor er det smukt ! Jeg forstå du føler dig velsignet:)

Kerstin sa...

Fantastiskt vackert och du har lyckats fånga det med din kamera.

Emmas dagar sa...

Vilken fantastisk vy!

Gunilla S sa...

Oj oj, vilken natur. Underbara bilder.